بهترین راههای درمان ریزش مو

نوشته شده توسط:قلیبسی قلفثقصث | ۸ دیدگاه

عنوان: راهکارهایی برای داشتن پوست شفاف و زیبا

این مقاله درمورد کاشت مو می باشد.

راهکارهایی برای داشتن پوست شفاف و زیبا به شما در مورد نوع پوستتان و همچنین نحوه مراقبت از پوست صورت آگاهی های لازم را می دهد. اگر شما هم مثل من باشید، همیشه مشتاق شنیدن نکته و ترفندهای جدیدی برای داشتن پوستی زیبا‌تر هستید… من ساعت‌های زیادی را در سر و کله زدن با مجلات مورد علاقه ام سپری می‌کنم و با متخصص پوستم گپ میزنم و البته آن‌ها را با شما به اشتراک می گزارم. اجازه بدهید ببینیم چند نفر از شما این‌ها را می‌دانید و این ترفند ها را به کار می‌برید و برای چند نفر از شما جدید است. نـخـستین گـام برای داشـتن پوستـی زیبا آگاهی یافتن از نوع پوست میباشد زیرا ازاین طریق شما قادر خواهید بود.هر چه بهتر از پوستتان مراقبت و هـمـچنـیـن فـراورده های بـهـداشـتـی و آرایشی مناسب نوع پوست خود را انتخاب کنید. بطور کلی ۵ نوع پوست وجود دارد:


۱) پوست نرمال:
نه زیاد خشک و نه زیاد چرب میباشد- مــنــافــذ پـوست قابل رویت بـوده امـا بـزرگ و یـا مســدودنیستند- پس از شستشو نرم و لطیف میگردند- به نـدرت صورت جوش میزند.
▪ طرز مراقبت: روزی دوبـار صـورت خـود را با شوینده های مـلایم شستشو داده و از مرطوب کننده استفاده کنید.
۲) پوست چرب:
پوست اغلب چرب است- سطح پوست ضخیم و خشن می بــاشد -منافذ پوست بزرگ و قابل رویت میباشد- پوست براق است. صورت زیاد جوش می زند-گرد و غبار و آلودگی بیشتری را به خود جذب می کند- غـدد چـربـی بـیـش از حـد فـعـال میباشند به همین خاطر منافذ پوست در معرض انسداد است- پـوست کـمـتـر چـروکیده میشود.
▪ طرز مراقبت: روزی ۲ مرتبه صورت خود را با شوینـده هـای مـلایـم شسـتـشو دهـیـد-همواره از شوینده های ملایم و غیر چرب و حاوی الکل استفاده کنید- از لــوازم آرایشی غیر چرب استفاده کنید- به خاطر داشته باشید پوست چرب نیز نیاز به مـرطـوب کــننده دارد بنابراین از مرطوب کننده هر روز استفاده کنید.- با آب سرد صورت خود را بشویید تا منافذ پوستتان بسته گردد. از غذاهای سرخ شده و شکلات کمتر استفاده کنید.
۳) پوست خشک:
پوست نازک و کاغذ مانند است- هـنـگـام لـمس آن پـوسـت خـشـک است- منافذ پوست بسیار ریز میباشند- صورت بندرت جوش می زند- چون غدد چربی کم کار میباشند بنابراین پوست خشک و معمولا پوسته پوسته میگردد- مـستعد چین و چروک می بـاشد- در زمستان پوست خشک تر شده و خارش پیدا می کند.
▪ طرز مراقبت: همواره از لوازم آرایش ملایم فاقد الکل استفاده کنید-هر روز پوست خود را با مرطوب کننده مرطوب کنید- همواره صورت خـود را بـا شـویـنـده هـای مـلایــم و غیر صـابونی بشویید زیرا صابون چربی پوست شما را با خود می شوید- از کـرمـهـایـی کــه محتوی آلفاهیدروکسی اسید میباشد استفاده کنید. این ماده سبب پیلینگ ملایم لایه خشک و مرده خارجی پوست می شـود- شستـشوی صـورت بـا روغــن بادام و یا زیتون بسیار موثر می باشد- یـک سیب را رنده کرده مدتی در یخچال گذاشته و ۱۵ دقیقه روی صورتتان قرار دهید.
۴) پوست ترکیبی:
اغلب افراد پوستشان پوست ترکیبی می بـاشد بـدیـن مـفهوم که بخشی از پوستشان چرب و بخشی خشک است- خشکی معمولا در نواحی گونه، دور چشم و گردن و چرب در نواحی پیشانی، بینی و چانه- بهتر است برای نواحی چرب یک نوع فراورده و نواحی خشک فراورده دیگری استفاده کنید.
▪ طرز مراقبت: صورت خود را روزی ۲ مرتبه با شوینده های ملایم شستشو دهید-گلاب برای طراوت پوست بسیار موثر است.
۵) پوست حساس: بـه آسـانـی تــحریـک می گردد و ایجاد خارش، سوزش، قـرمــزی و ساییدگی در پوست می گردد- گهگاهی جوش میزند.
▪ طرز مراقبت: از صابون استفاده نکنید و در عوض لوسیونهای شستشوی ملایم و غیر حساسیت زا را بکار ببرید.













سرطان پوست در مقایسه با دیگر انواع سرطان، زنان جوان زیادی را کشته، و این خیلی غم انگیز است چرا که این اتفاق قابل جلوگیری است. هر روز بصورت گسترده از کرم ضد آفتاب با spf 30 استفاده کنید، و هر وقت بیرون از خانه هستید، هر دو ساعت یک بار کرم ضد آفتاب را بر روی پوستتان تجدید کنید. نه تنها شما را سالم تر و پوستتان را جوان تر نگاه می‌دارد، بلکه به طور چشمگیری ریسک سرطان پوست را نیز کاهش می‌دهد… و این افسانه را که برنزه کردن با نور آفتاب امن تر است را هم از ذهنتان دور کنید. به هیچ وجه! در‌واقع این کار خطرناک تر است!

عینک آفتابی تان را فراموش کرده اید، می‌خواهید توجه کسی را جلب کنید، فکر میکنید کار باحالی است، و به هر دلیلی که شما چشمتان را لوچ میکنید، دیگر این کار را نکنید! این نکته برای داشتن پوستی زیبا یکی از توصیه‌های متخصص پوست من است… لوچ کردن چشم‌ها در حقیقت باعث ایجاد چین و چروک در پوست می شود، همان رد پاهای کلاغ زشتی که در اطراف چشمان شما و همان خط‌های عمودی بین چشمانتان را می‌گویم.

پوست شما هر روز مورد صدمات زیادی قرار میگیرد، از آلودگی گرفته تا صدمات خورشید و آرایش هایی که روی پوستتان می کنید. به پوستتان پاداش دهید و آنرا با پیروی از این ترفند باطراوت و سالم کنید: را در پایان روز پوستتان را بشویید! من عاشق محصول Purity Made Simple ساخته ی Philosophy هستم، پاک کننده ی ملایم و پاک کننده ی آرایش. از این محصول یا از یک پاک کننده ی ملایم دیگر برای از بین بردن آلودگی‌های روی پوستتان در هر شب استفاده نمایید. فراموش نکنید!

آیا میدانید برخی از پاک کننده های پوستی که استفاده می‌کنید در‌واقع می‌توانند پوست شما را تحریک کرده و پیر کنند؟ وااای! برچسب‌ها را بررسی کنید و مطمئن شوید محصولات مراقبتی پوستتان (مخصوصا پاک کننده ها) حاوی sodium lauryl sulfate یک عامل فوم ساز متداول نباشند. پس از گذشت زمان، با استفاده از محصولاتی که در آن‌ها این ماده وجود دارد، پوست شما حساسیت پیدا می‌کند، یعنی خارش می‌گیرد، قرمز می‌شود و حتی زخم های دائمی در آن ایجاد می‌شود. سایر ترکیباتی که باید مراقب آن‌ها باشید سولفات های دیگر، مواد پتروشیمیایی و تریکلوزان هستند.



دراین مقاله درمورد عمل بینی گفته شده است.

  • BHW

    BHW

    • ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۴:۲۰:۰۹

    This design is steller! You definitely know how to keep a reader entertained.
    Between your wit and your videos, I was almost moved
    to start my own blog (well, almost...HaHa!) Wonderful job.
    I really enjoyed what you had to say, and more than that, how
    you presented it. Too cool!

  • manicure

    manicure

    • ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۰۸:۰۹:۵۴

    Way cool! Some extremely valid points! I appreciate
    you penning this post plus the rest of the site is also very
    good.

  • manicure

    manicure

    • ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۳:۲۰:۴۹

    Thanks for finally writing about >بهترین راههای درمان ریزش مو <Liked it!

  • manicure

    manicure

    • ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۱:۱۵:۳۵

    I am really loving the theme/design of your website. Do you ever
    run into any browser compatibility problems? A handful of my blog
    audience have complained about my blog not working correctly in Explorer but looks great in Safari.

    Do you have any ideas to help fix this problem?

  • manicure

    manicure

    • ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۷:۰۶:۴۲

    Hi, i feel that i saw you visited my website so i came to
    go back the want?.I am trying to in finding things to enhance my web site!I guess
    its adequate to make use of a few of your concepts!!

  • manicure

    manicure

    • ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۶:۱۳:۱۲

    I all the time used to read piece of writing in news papers but now
    as I am a user of net thus from now I am using net for content, thanks to web.

  • maddivolere.blog.fc2.com

    maddivolere.blog.fc2.com

    • ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۱:۵۹:۴۰

    I drop a leave a response when I especially enjoy a article on a blog or
    I have something to add to the discussion. Usually it is triggered
    by the passion displayed in the post I browsed. And after this
    post بهترین راههای درمان
    ریزش مو. I was excited enough to drop a commenta
    response ;-) I do have a couple of questions for you if it's allright.
    Could it be simply me or does it look as if like a few of these remarks appear like left by brain dead folks?
    :-P And, if you are writing at other online social sites,
    I would like to keep up with you. Could you make a list every one of all your community sites like
    your linkedin profile, Facebook page or twitter feed?

  • How long do you grow during puberty?

    How long do you grow during puberty?

    • ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۵:۱۳:۰۳

    Having read this I believed it was really enlightening. I appreciate you finding the time and effort to put this article together.
    I once again find myself spending a significant amount
    of time both reading and posting comments. But so what, it was still worth
    it!

وبلاگ ما مقالاتی در مورد  مراسم ازدواج,دکوراسیون داخلی و اخذ اقامت و مهاجرت به سراسر دنیا فعالیت میکند.در این وبلاگ در زمینه مراسم ازدواج توضیحاتی در مورد برگزاری مراسم و شام عروسی و باغ عروسی و غیره ارائه میشود.همچنین در ارتباط با مهاجرت به اروپا و اخذ اقامت کشورهای گوناگون نیز مطالب متنوعی ارائه میدهد.مطالب دکوراسیون داخلی نیز با موضوعاتی مانند دکور اتاق کودک,دکور آشپزخانه, کابینت ام دی اف و دکوراسیون اداری و...یکی از شاخه های فعالیت ما می باشد.