مبلمان و فرش ست در طراحی دکوراسیون منزل

نوشته شده توسط:قلیبسی قلفثقصث | ۵ دیدگاه

عنوان: طراحی مدرن و بسیار زیبای آشپزخانه

این مقاله درمورد دکوراسیون داخلی می باشد

طراحی دکوراسیون منزل دارای ترفندهای زیادی است ؛ اگر میخواهید طراحی دکوراسیون بسیار زیبایی برای منزل خود داشته باشید از مبلمان و فرش ست در طراحی دکوراسیون منزل استفاده کنید. اگر مایل هستید در فضای داخلی خانه خود تفاوت ایجاد کنید، می‌توانید تمام رنگ‌هایی که برای دکوراسیون منزل‌تان انتخاب کرده‌اید را در هر سه عنصر پرده، فرش و مبل به کار ببرید. این کار مهارت زیادی می‌خواهد اما اگر نتیجه خوب از آب درآید، بسیار هیجان‌انگیز است. می‌توانید چند مبل با رنگ‌های مختلف و فرشی با توناژهای رنگی متفاوت و پرده‌ای از ترکیب رنگ‌های مختلف را در کنار هم ست کنید.

اگر از رنگ سفید برای دیوارها و سقف فضای‌تان استفاده کرده‌اید برای از بین بردن حس کسالت و یکنواختی فضا می‌توانید از یک رنگ واحد و پرجلوه برای پرده، کوسن‌ها و فرش اتاق‌تان استفاده کنید. اما دقت کنید رنگ‌ها نباید دقیقا یکسان باشند.

اگر خواهان فضایی با حس و حال کلاسیک و آرامش بخش هستید، از تنالیته رنگ های گرم استفاده کنید. و از ترکیب تمام رنگ هایی که انتخاب کرده اید در جزئیات مبل و فرش و پرده بهره ببرید. در سبک کلاسیک برای عمق دادن به فضا تمام رنگ ها در بافت ها و شکل های مختلف می توانند در منزل شما تکرار شوند. در این صورت فضای کلاسیک زیبایی را می توانید در منزل خود تجربه کنید.

ست کردن مبل و فرش و پرده بسیار بر دکوراسیون داخلی منزل شما تاثیر گذار هستند، هر چه قدر انتخاب رنگ خوبی برای پرده ها و مبلمان داشته باشید این زیبایی فقط با انتخاب یک فرش مناسب تکمیل خواهد شد.برای مبل ست با پرده می توانید مانند عکس بالا از یکی از رنگ های پارچه و کوسن های مبلتان الهام بگیرید، از فرش های روشن نترسید، درست است که در نظر اول تمیز کردن آن کاری دشوار به نظر می آید اما نمی توان از جلوه و زیبایی که به فضای داخلی و دکوراسیون منزل تان می بخشند به سادگی گذشت.

برای اینکه فضای اتاق‌تان را از کسالت و بی‌روح بودن خارج کنید، بهترین گزینه استفاده از فرش‌های پرنقش ایرانی با رنگ‌های بسیار شاد است. فضاهایی را که اغلب دکوراسیون کرم و قهوه‌ای دارند با فرش‌های ایرانی زیباتر دیده می‌شوند. برای اینکه فضا جذاب‌تر باشد، می‌توانید از کوسن‌هایی زیبا با نقش‌مایه‌های همان فرش‌ها استفاده کنید. فرش ایرانی پرنقش و نگار و پر از رنگ است. سعی کنید در کنار آن از پارچه‌های ساده‌تر استفاده کنید تا فضا سنگین و شلوغ نشود.

در این مقاله درمورد دکوراسیون اتاق خواب کودک هم مطالب خواندنی وجود دارد

  • BHW

    BHW

    • ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۳:۵۴:۴۰

    It's remarkable in favor of me to have a site, which is good
    in favor of my knowledge. thanks admin

  • manicure

    manicure

    • ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۲:۲۱:۴۷

    Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew of
    any widgets I could add to my blog that automatically tweet my newest twitter updates.
    I've been looking for a plug-in like this for quite some time and was hoping
    maybe you would have some experience with something like this.
    Please let me know if you run into anything. I truly enjoy reading your blog
    and I look forward to your new updates.

  • manicure

    manicure

    • ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۳:۰۷:۴۹

    If some one wants to be updated with newest technologies therefore he must be
    go to see this website and be up to date all the time.

  • manicure

    manicure

    • ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۴:۴۵:۳۰

    Wonderful article! We are linking to this particularly great article on our website.
    Keep up the good writing.

  • How can you get taller in a week?

    How can you get taller in a week?

    • ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۳:۰۵:۴۳

    Thanks for sharing your thoughts about Can exercise increase your height?.
    Regards

وبلاگ ما مقالاتی در مورد  مراسم ازدواج,دکوراسیون داخلی و اخذ اقامت و مهاجرت به سراسر دنیا فعالیت میکند.در این وبلاگ در زمینه مراسم ازدواج توضیحاتی در مورد برگزاری مراسم و شام عروسی و باغ عروسی و غیره ارائه میشود.همچنین در ارتباط با مهاجرت به اروپا و اخذ اقامت کشورهای گوناگون نیز مطالب متنوعی ارائه میدهد.مطالب دکوراسیون داخلی نیز با موضوعاتی مانند دکور اتاق کودک,دکور آشپزخانه, کابینت ام دی اف و دکوراسیون اداری و...یکی از شاخه های فعالیت ما می باشد.