باجه تلفن های جالب و دیدنی!

نوشته شده توسط:قلیبسی قلفثقصث | ۴ دیدگاه

عنوان: کلکسیون جالب هواپیماهای کاغذی !!

تصاویر جالب از باجه تلفن هادر ایران اولین تلفن همگانی در دهه چهل نصب شد. این تلفن‏ها از نوع هندلی بودند که چند سال بعد به تلفن‏های سکه ‏ای تبدیل شدند.استفاده از تلفن همراه برای همه ما آنقدر عادی شده که شاید فراموش کرده باشیم زمانی نه خیلی دور برای برقراری تماس تلفنی به باجه ‏های زردرنگی مراجعه می‏کردیم که در جای‏جای شهر خودنمایی می‏کردند.بیست سی سال پیش، نه ‏تنها نشانی از تلفن همراه نبود، بلکه بسیاری از افراد در خانه‏ های خود حتی خط تلفن خانگی هم نداشتند. به همین سبب تلفن‏های همگانی برای این دسته نقشی مهم ایفا می‏کردند و وجودشان بسیار ضروری‏تر از امروز بود.

ولی مدتی است دیگر از آن اتاقک‏ های زردرنگ، که به ‏نوعی نماد شهر محسوب می‏شدند، خبری نیست. اغلب کیوسک‏ های تلفن عمومی نه ‏تنها دیگر زردرنگ نیستند، بلکه شکل و شمایل خود را نیز تغییر داده‏ و حتی تعدادشان هم کمتر از قبل شده است.

 شهرت پدر و دختر بخاطر موهایشان«بنی هارلم» یک خواننده، ترانه سرا، مدل و از همه مهمتر یک پدر شگفت انگیز است! بنی و دختر شش ساله اش جاکسین به خاطر پیوند خاص و ظاهر منحصربفردشان توجه همه مردم دنیا را به خود جلب کرده اند.

 «بنی هارلم» یک خواننده، ترانه سرا، مدل و از همه مهمتر یک پدر شگفت انگیز است! بنی و دختر شش ساله اش جاکسین به خاطر پیوند خاص و ظاهر منحصربفردشان توجه همه مردم دنیا را به خود جلب کرده اند. این پدر فوق العاده الگوی خوبی برای دختر کوچکش است که چطور درمورد همه کارهایی که انجام می دهد اعتماد به نفس داشته باشد.

بنی می گوید شغل والدین مراقبت و پرورش فرزندشان است. او با توجه و مراقبت بسیاری که نسبت به دخترش از خود نشان می دهد امیدوار است جاکسین یک شخص بااعتماد به نفس و قوی بار بیاید. علاوه بر رابطه عاشقانه این پدر و دختر، موهای طبیعی و منحصربفردشان نیز بسیار جالب توجه است و تصاویرشان به صورت ویروسی در فضای انترنت منتشر شده است.


  • manicure

    manicure

    • ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۰:۱۸:۰۰

    When some one searches for his necessary thing, therefore
    he/she wishes to be available that in detail, thus that
    thing is maintained over here.

  • manicure

    manicure

    • ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۰۲:۲۵:۱۴

    Thanks very interesting blog!

  • rosellagermon.weebly.com

    rosellagermon.weebly.com

    • ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۳:۱۰:۲۵

    Great blog here! Also your website loads up fast! What host are
    you using? Can I get your affiliate link to your host? I wish
    my site loaded up as quickly as yours lol

  • How long does Achilles tendonitis last for?

    How long does Achilles tendonitis last for?

    • ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۹:۱۵:۲۲

    Greetings! This is my 1st comment here so I just
    wanted to give a quick shout out and tell you I truly enjoy reading
    through your blog posts. Can you recommend any other blogs/websites/forums that deal with the same topics?
    Thank you so much!

وبلاگ ما مقالاتی در مورد  مراسم ازدواج,دکوراسیون داخلی و اخذ اقامت و مهاجرت به سراسر دنیا فعالیت میکند.در این وبلاگ در زمینه مراسم ازدواج توضیحاتی در مورد برگزاری مراسم و شام عروسی و باغ عروسی و غیره ارائه میشود.همچنین در ارتباط با مهاجرت به اروپا و اخذ اقامت کشورهای گوناگون نیز مطالب متنوعی ارائه میدهد.مطالب دکوراسیون داخلی نیز با موضوعاتی مانند دکور اتاق کودک,دکور آشپزخانه, کابینت ام دی اف و دکوراسیون اداری و...یکی از شاخه های فعالیت ما می باشد.