نکته هایی جهت سفر به مالزی و انتخاب برترین هتل در مالزی

نوشته شده توسط:قلیبسی قلفثقصث | ۶ دیدگاه

عنوان : آشنایی با مکان های توریستی و کوالالامپور و نکته هایی جهت اقامت در مالزی

هر ساله افراد بسیاری برای دیدن زیبایی های مالزی با تور مالزی به این کشور سفر می کنند.

یکی از هتل های ۳ ستاره دبی که اقامتی لوکس را به مهمانان ارائه می دهد هتل سنتر بارشا دبی ( Centro Barsha hotel dubai ) می باشد .

هتل سنتر بارشا دبی دارای ۲۳۹ اتاق می باشد که امکاناتی مناسب برای اقامت داشته و این اتاق های بزرگ دارای تلویزیون LCD، کانال های ماهواره ای و کانال های کابلی، گاوصندوق، چای و قهوه ساز، تهویه مطبوع و … می باشند .

می توانید از شنا در استخر روباز هتل لذت ببرید و یا روی تراس پشت بام در کنار فضای باز استخر حمام آفتاب بگیرید . حتی سونا نیز از دیگر امکانات هتل می باشد. سالن ورزشی مجهزی نیز در هتل برای علاقه مندان به ورزش وجود دارد.

هتل سنتر بارشا دبی نزدیک به فرودگاه بوده و با توجه به اینکه از ساحل و مراکز خرید دبی فاصله زیادی ندارد به راحتی امکان گردش در شهر را برای مهمانان فراهم کرده است .

پس از گردش می توانید در رستوران هتل غذاهای عالی تناول نمایید .

از دیگر امکانات هتل سنتر بارشا دبی می توان به حمل و نقل فرودگاه – امکانات جلسه و ضیافت – لباسشویی – خشکشویی – صرافی – فکس و کپی – اینترنت بی سیم – رستوران – پذیرش شبانه روزی – اتاقهای پاک و بدون سیگار – کافی نت – پارکینگ رایگان و … اشاره کرد .

آدرس : Road 329, Al Barsha 1,Al Barsha,Dubai

هتل المحا دبی
هتل المحا در شهر دبی و در دل کویر قرار گرفته است و کویر دوستان را از سراسر دنیا  برای دیدن تپه های شنی وطبیعت بکر کویر و شب های پرستاره آن به سمت خود فرا می خواند.آرامش بی نظیر سکوت کویر را می توانید در هتلی که به شکل کاروانسرا ودر میان تپه های تلماسه ای و شنی ساخته شده است تجربه کنید.

از پنجره های این هتل شما می توانید گله بزهای وحشی را که در آن اطراف به چرا مشغولند تماشا کنید. درختان نخل موجود در محوطه نیز شکوه و جلوه خاصی در کنار طبیعت کویری منطقه به وجود آورده است.

این هتل مشتمل بر ۳۷ سوئیت است که هر سویئت از نظر اسباب و لوازم موجود در آن ها و دکوراسیون داخل اتاق ها و نوع مبلمان با دیگری تفاوت دارد. بنابراین هرکس می تواند طبق سلیقه خود سوئیت مورد نظرش را انتخاب نماید.

هر سوئیت وسعتی در حدود ۷۵ متر مربع دارد و یکی از امکانات ویژه این سوئیت ها وجود استخر در آن هاست که با وسعتی در حدود ۲۰ متر مربع و با دمای قابل تنظیم  بیشتر مناسب شنا برای بچه ها است.

هتل المحا دبی

اما بزرگترها هم نگران نباشند چون یک استخر عمومی در هتل وجود دارد که می توانند با خنکای آب آنجا گرمای ناشی از کویر را از تن خود خارج کنند. در تمام اتاق ها امکانات خاصی مانند مبلمان، تخت خواب و تلویزیون و رادیو و… وجود دارد اگر هم مایل به استفاده از اینترنت هستید در تمام مدت ۲۴ ساعت اینترنت پرسرعت هتل در اختیار شماست.

هتل المحا دبی

قیمت و کیفیت مناسب غذاها و امکان استفاده از رستوران هتل در هر ساعت شبانه روز و امکان سرو غذا در اتاق ها  خاص هتل المحا است.

برای کسانی که تمایل دارند با دست خود شن های کویر را لمس کنند و به کویر گردی بپردازند شتر های کرایه ای وجود دارد که می توانند با خاطره شتر سواری لحظات این سفر را در ذهن خود جاودانه کنند. علاوه بر آن می توانید با ماشین هم خاطره دیگری از سواری در صحرا راتجربه کنید.

هتل المحا دبی

سالن های ورزشی و بدن سازی و محوطه تیر اندازی موجود در هتل ویژه تمام مهمانان ورزش دوست آماده ارائه خدمات به گردشگران است.

هتل المحا دبی

اگر قصد رفتن به شهر دبی را دارید نیازی به کرایه اتومبیل نیست با سرویس های رفت و برگشتی که هتل المحا در اختیار شما قرار می دهد می توانید به راحتی به شهر بروید.

شما می توانید با ثبت نام در تور دبی از دیدنی های این شهر لذت ببرید.

مهاجرت به سوئد , مهاجرت به سوئد , مهاجرت به آلمان , مهاجرت به ایتالیا ,مهاجرت به نروژ

  • BHW

    BHW

    • ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۱:۵۹:۳۹

    Everything is very open with a clear explanation of the challenges.
    It was truly informative. Your site is extremely helpful.
    Many thanks for sharing!

  • manicure

    manicure

    • ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۲:۵۱:۱۸

    I constantly emailed this webpage post page to all my associates, as if like to
    read it after that my friends will too.

  • manicure

    manicure

    • ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۰:۳۷:۴۱

    I just like the valuable information you supply to your articles.
    I will bookmark your blog and test once more right here frequently.
    I'm relatively sure I'll be told plenty of new stuff right here!

    Best of luck for the following!

  • manicure

    manicure

    • ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۷:۰۰:۰۶

    This design is wicked! You obviously know how to keep a reader amused.

    Between your wit and your videos, I was almost moved to start my own blog (well, almost...HaHa!)
    Excellent job. I really enjoyed what you had to say, and more than that, how you presented it.
    Too cool!

  • manicure

    manicure

    • ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۵:۲۸:۱۶

    Thank you for any other fantastic post. The place else may anybody get that
    kind of info in such a perfect manner of writing? I have
    a presentation subsequent week, and I am on the search for such
    information.

  • Can you stretch to get taller?

    Can you stretch to get taller?

    • ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۲:۱۹:۴۵

    Highly descriptive blog, I loved that a lot. Will there be a
    part 2?

وبلاگ ما مقالاتی در مورد  مراسم ازدواج,دکوراسیون داخلی و اخذ اقامت و مهاجرت به سراسر دنیا فعالیت میکند.در این وبلاگ در زمینه مراسم ازدواج توضیحاتی در مورد برگزاری مراسم و شام عروسی و باغ عروسی و غیره ارائه میشود.همچنین در ارتباط با مهاجرت به اروپا و اخذ اقامت کشورهای گوناگون نیز مطالب متنوعی ارائه میدهد.مطالب دکوراسیون داخلی نیز با موضوعاتی مانند دکور اتاق کودک,دکور آشپزخانه, کابینت ام دی اف و دکوراسیون اداری و...یکی از شاخه های فعالیت ما می باشد.